Gæt, hvad jeg er ved at genopfriske?

A-A-A-D-D-D-A-A-A-D-D-D

Av! for satan mine fingrespidser!

A-A-A-D-D-D-A-A-A-D-D-D

Så for helvede , nu drypper der blod af mine finge

A-A-A-D-D-D-A-A-A-D-D-D

Åh nu kan jeg ikke holde til mere – slut for idag

Jeg kan godt sige Jer- det er ikke alt, hvad man i ungdommen fornemmer, der hænger lige godt ved i alderdommen.

Gæt hvad   😉

 

7 kommentarer to “Gæt, hvad jeg er ved at genopfriske?”

  1. moskito Says:

    Det er dit guitarspil 🙂 men bare rolig du får hård hud på fingerspidserne i løbet af et par dage.

  2. Bo Says:

    Det dur i mol og so, moskito siger, en uge med spil hver dag, sårene heles og du får hår hud på spidserne 😉

  3. Sneglen Says:

    Nåååh….Guitarspil.

    Jeg tænkte først det var 10 fingers systemet til maskinskrivning…….Men så ville du have øvet “asdf” “ælkj”

  4. Hovsa Says:

    Det er jo næsten som at cykle… Hvad F….. Valde ka’ du spille 😛

  5. Valdemar den Ottende Says:

    Ja nemlig guitarspil. Jeg købte en elektrisk en af slagsen- eller retter to stks. En til min yngste søn , for derefter at købe en mere til mig selv.
    Og ja Hovsa jeg kunne faktisk spille lidt som dreng.
    men jeg må indrømme at jeg ikke kan huske en brik af det og nu starter helt fra bunden. Har købt en undervisnings cd med Ole Kibsgaard( ham fra bl.a Kaj og Andrea ) og den er rimlig pædagogisk og med små lektioner ad gangen. Såh mig Carlos kommer nok til at jamme sammen en gang. 🙂

  6. Hovsa Says:

    #5
    Valde det kommer hurtigt igen.. jeg gjorde det også engang og var enda med som juhu.. et eller andet .. men det er laaaaaaang tid siden ..
    jeg kan heller ikke huske hvordan men har stadi akorterne til,,, at ligge på et stykke gult papir.. Man skal jo holde sådan noget ved lige ellers glemmer man det og sådan er det vist med alt…undtaget det at cykle..

    Det må vi så glæde os til, når vi skal til koncert med Valde og Carlos 😀

  7. Pateren Says:

    Puha, godt at jeg ikke kom først med mit gæt… Ahhh 😉
    Pateren;-)

Skriv en kommentar