Øv jeg troede sgu jeg så en UFO

I morges på til arbejde- jeg kører sammen med en. Han lægger bil til og jeg betaler et beløb, hver uge.

Nå men jeg sidder der på pasagersædet og kigger ud i mørket. Pludselig ser jeg et Blåhvidt lys der bevæger sig i ganske lav højde over jorden -sådan ca. 175 cm over.

Jeg spærrer øjnene op og skriger -EN UFO! EN UFO!- SE DER LIGE UD!!

Vi nærmer os lyset, og lige da vi er ud for det , ser jeg , at det er en pige der går i vejkanten. På hovedet har hun en pandelampe.

Hva’ fanden er det for noget lort at klæ sig i, så ordentlige folk bliver , både narret og forskrækket!!?

Øv ! hvor blev jeg skuffet.

4 kommentarer to “Øv jeg troede sgu jeg så en UFO”

  1. Bjorgit Says:

    ej altså, at DU ikke kan se forskel på en UFO og en pige med pandelampe, du MÅ lære det 🙂

  2. Paterens Brok Says:

    Nærkontakt af 3 grad, det lyder spændende Nisseøl!!! – Og så ka du godt sparke ham der Erling ud af klubben, han burde allerede have siddet i bussen NU, ellers melder JEG mig ud, jeg vil fandeme ikke være sammen med sådanne gamle havenisser i sådan en fin forening!!! He he he 😉
    Pateren;-)

    NB. Jeg HAR klaget til Formanden, men tror han er ligeså DØV som Nissen!!! 😉

  3. Valdemar den Ottende Says:

    Selvom Erling er min kones aldrene fætter og gammel mejerist, er han go’ nok- ind i mellem 😉

  4. Paterens Brok Says:

    #3 N E J… Han er G A M M E L, og skulle have siddet i BUSSEN NU, vi kan ikke tage hensyn til alt det blødsødenhed og NEPOTISME, og de lussinger du får på hjemmefronten, VI må stå FAST, og jeg går gerne foran og ofrer en kær Onkel til fordel for klubben, sådan har jeg valgt at være 😆
    Pateren,-)

Skriv en kommentar